Renfe col·labora amb la celebració de “2009 Any del Marketing”

renfe4logo_mitjaEn el marc de l’estratègia de Responsabilitat de Renfe “Un tren de Valors”

• Barcelona serà la “Ciutat del Marketing” per la seva creativitat, valor econòmic i la seva notorietat internacional
• La participació activa en el projecte és una clara aposta de Renfe per la Responsabilitat Social en termes de Societat, Cultura i Ètica

16-gen-08.- Renfe ha firmat un conveni de col·laboració amb l’Associació de Professionals del Marketing per a convertir-se en el patrocinador oficial de totes les activitats del “2009 Any del Marketing” a tot el territori espanyol. Renfe manté, en el marc de la seva estratègia de Responsabilitat Social denominada “Un tren de valors”, un ferm compromís amb la societat, la cultura, la sostenibilitat i la ètica a través de diferents convenis de col·laboració i
patrocini en totes les seves manifestacions.
Durant el 2009 es celebra el 50 aniversari de la Associació de Professionals del Marketing i Barcelona es convertirà en la “Ciutat del Marketing” per la seva creativitat, valor econòmic i per la seva notorietat internacional. En el marc de la celebració de l’any Europeu de la Creativitat i de la Innovació, promogut per la European Comission, “2009 Any del Marketing” pretén aglutinar i cohesionar a tots els professionals i crear una cultura de marketing.
Les activitats de “2009 Any del Marketing” s’iniciaran a Barcelona el proper 22 de gener i es projectarà un acostament del marketing a la societat i al món empresarial, impulsant uns estudis de marketing homologats i demostrant així que és una eina estratègica per al desenvolupament i la gestió de les organitzacions.
L’Associació de Professionals del Marketing (AP MARKETING) anteriorment Club de Marketing de Barcelona, es va crear al 1959, és una entitat sense ànim de lucre que agrupa als directius i professionals del marketing de les empreses i institucions més importants de l’àmbit nacional i que te com a objectiu ser referent en marketing a tots els nivells. AP MARKETING és la desposta a la necessitat de millorar la competitivitat de les empreses, i en aquests 50 anys d’història s’ha convertit en un referent en el món del marketing: com integrador d’actes innovadors, com prescriptor de qualitat, entitat transversal i com a normalitzador a l’àmbit educatiu. Algunes de les activitats promogudes per la associació pel 2009 any del Marketing son els premis Líderes de Marketing y Profesional del Año 2009, o el BIMM (Barcelona International Marketing Meeting 2009.)
Per a més informació sobre el “2009 any del Marketing” i l’estratègia de Responsabilitat Social de Renfe Operadora poden dirigir-se al web: www.apmarketing.es (Asociación de Profesionales de Marketing)  i a www.renfe.com