Potam

Com a entrenament per a la construcció dels mòduls de Sant Andreu, us proposem reparar els actuals mòduls.
Per això obrim aquest panell, per acordar entre tots la forma de treballar,la decoració, i la distribució de la via.
J.Ybañez(Badia4000)

Re: Potam

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Hola de nou a tots. S’està posant fi a la agulla en els mòduls “primitius” en el sentid de que s’estan colocan els nous enclavaments de les potes.
Es prega que els fusters espontanis s’abstinguin que facin de les seves.
Se que hi a bona voluntat en aquets afers i tots volem posar “fil a la agulla” però en aquet cas es prega que el fil el poseu allà on mes sabeu fer-ho. Decoració i electrònica.

També es fa la pregaria de que tots els que facin servi les eines, desprès de que els seu us així finalitzat o la jornada s’aixi acabat... aquestes es tornessin al seu lloc. ;)

Es una de les maneres de trobar-les (per no dir la principal) sense necessitat de donar la volta a tota la nau.

Agraït per la vostre atenció.
Badia4000

Avatar de l’usuari
Marc
Site Admin
Entrades: 568
Membre des de: 13 juny 2007 17:29
Nom i cognoms: Marc Filella
Número: 101

Re: Potam

Entrada Autor: Marc »

Hola Jordi,

Unes indicacions molt assenyades sobre les eines. Jo només afegiré que, de la mateixa manera, hi ha en diversos punts de la nau escombres i recollidors, per a recollir les serradures o la brutícia que es pugui generar fent la feina.

Salutacions,
Marc

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Potam

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Per altre banda, la fusteria es el lloc on mes deixades es fan. La escombra i el recollidor haurien d’esta gaire be sempre allà. Deixem aquet lloc assignat definitivament a aquestes es dues eines?

Que tingueu uns bons reis

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Potam

Entrada Autor: Joan Llobera »

Cap problema.
Escombra i recollidor assignats a la fusteria.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Potam

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

jajajaja :lol: ;)

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Potam

Entrada Autor: Joan Llobera »

Rectifico:
L'escombra i el recollidor assignats al Sr. Jordi. (JO JO JO, si es que soc la hostia de gracios.)

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Potam

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Així que ara m’haureu de demana permís per agafar-la, no?? Jajajaja...ja. :lol: :lol: :lol:

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Potam

Entrada Autor: Joan Llobera »

No cal, prefereixo que escombris tu, JA JA JA.

J.Ybañez(Badia4000)

Re: Potam

Entrada Autor: J.Ybañez(Badia4000) »

Be. Jo escombro... si tan els de H0 i N poden guarda les eines al seu lloc cada dia desprès de haver-les fet servi. No es tan greu ni mossega l’armari. Jo ho faig cada cop.

Joan Llobera
Entrades: 665
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Potam

Entrada Autor: Joan Llobera »

OK, punt i final.
I ara anem per feina.

Respon