Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

Fòrum que conté la documentació activa del Projecte Sant Andreu Comtal i la seva discussió.
jservent
Entrades: 115
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

EntradaAutor: jservent » 01 des. 2009 18:35

Bones, penjo un esbos de la distribució de moduls, perdoneu per el tamany de la imatge però és de l'única forma que podrem treballar amb ella.

Els 4 primers mòduls son els de la primera fase son de 90 x 30 cmt.

El següent és de 100 x 30 cmt. a la banda de les vies i el bony es per possar el panell 1 de control.

Despres tenim els dos mòduls besons per l'estació en si.

I per últim el mòdul de la bifurcació del triangle ferroviari, tenim tres possibles disenys el mes semblant al original es el de la dreta del tot, però a banda de ocpumar més espai el veig poc operatiu a nivell de vies, per això proposso el que està més a la dreta. El bony es per el panell 2 de control.

S'accepten i s'esperen comentaris.
Fitxers adjunts
Sant Andreu V4.jpg

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

EntradaAutor: l'Alfred » 01 des. 2009 18:52

Si volem que els tres mòduls de la dreta puguin ser autònoms caldrà fer petites modificacións al la posició dels desviaments.

de nord a sud i d'esquerra a dreta

1.- la diagonal que uneix la via 3 i 4 que ara està al quart mòdul començant per la dreta la passaria al tercer mòdul paralel·la a la diagonal que uneis la via 2 i 1.

2.- allargaria la topera de la via 1 al màxim disponible i així tenim lloc per fer cabre els últims desviaments de la diagonal que va de la via 4 a la 1 al primer mòdul començant per la dreta, de pas allarguem la toperea de la via 4 al màxim disponible i així disposem de una via d'apartat força interessant a la via 4.

I per acabar, la doble via al ramal de Laminados es va establir als anys 90 quan es va fer el pas de la línia de Mataró per la Sagrera. Crec que voliem ambientar la estació als anys 70, per tant el ramal de Laminados era de via única amb un únic enllaç amb les generals de Granollers.
l'Alfred

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

EntradaAutor: l'Alfred » 01 des. 2009 18:56

Més coses.

Si volem reproduir l'edifici de l'estació, posaria el 'bony' dels comandaments a l'altre costat i així ens queda un lloc ideal per posar-lo.
l'Alfred

jservent
Entrades: 115
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Re: Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

EntradaAutor: jservent » 02 des. 2009 10:45

Bones.

Crec que és més pràctic que la fase 1 contempli els 4 primers calaixos, així sempre els podrem transportar junts.

Si em pots aclarir més el tema de la situació de l’estació i de les agulles amb el disseny de 4 calaixos, faré els canvis el més aviat possible.

També hem de definir quin serà el costat del públic, al disseny inicial el públic queda a la part exterior de la corba.

Josep

jservent
Entrades: 115
Membre des de: 24 juny 2007 18:47
Nom i cognoms: JOSEP SERVENT LYON
Número: 177

Re: Diseny calaixos per els mòduls de Sant Andreu

EntradaAutor: jservent » 05 des. 2009 22:05

Bona nit, penjo nova versió amb la fase 1 de només tres mòduls i el públic a la part interior de la corba.

Materials per la primera fase, preus aproximats i falten els motors de les agulles, les eclises, i altres materials electrics.

Count | Description | Each | Extended
------+---------------------------+--------+----------
1 | Double Slip | 59.00 | 59.00
9 | Medium Left | 16.70 | 150.30
5 | Medium Right | 16.70 | 83.50
10 | 824.188 N Flex Track | 5.30 | 53.00
------+---------------------------+--------+----------
Total | 345.80

Materials fase 2

Count | Description | Each | Extended
------+---------------------------+--------+----------
19 | Medium Left | 16.70 | 317.30
10 | Medium Right | 16.70 | 167.00
36 | 3183.889 N Flex Track | 5.30 | 190.80
------+---------------------------+--------+----------
Total | 675.10
Fitxers adjunts
Sant Andreu V3.jpg


Torna a “Documentació”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant