Pàgina 2 de 2

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Publicat: 05 ago. 2009 14:01
Autor: Pere
Cesar ha escrit:... per a quina llongitud de locomotora estna dissenyades les diferents vies d'escapatoria o de maniobra.

Fins a 40 centímetres (en H0) per locomotora, tenint les vies d'entrada la capacitat d'absorbir fins a quatre locomotores simultàniament cadascuna (una loco rere altre). El pont admet locomotores de fins a 32 centímetres, però la rotonda pot albergar locos més llargues, que poden arribar fins a aquestes vies directament des de les vies d'entrada, sense necessitat de fer maniobra al pont (una big boy per posar el cas... es clar que a un dipòsit ibéric... :twisted: ).

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Publicat: 06 ago. 2009 22:17
Autor: Cesar
Vale es que era un dubte que hem passava pel cap sobretot al veure com en algun dels casos feia falta utilitzar culatons per a fer depen quines maniobres.

Re: Redisseny de l'esquema de vies del dipòsit

Publicat: 13 ago. 2009 07:42
Autor: Pere
Nova versió:

  • Nova via entre la via d'entrada 1 i el mur del dipòsit.
  • Desplaçament de les agulles de l'entrada principal
  • Re-disseny de les agulles d'accés al pont giratori des de les vies de sortida

Llista de aparells de via necessaris per a aquesta versió:

Codi: Selecciona’ls tots

* recte a dreta           8
* recte a esquerra       11
* en corba a dreta        1
* en corba a esquerra     2
* en Y                    5