Collonut.
Una observació:
Les dues vies de sortida, Block10 i Block11, caldria subdividir-les cadascuna en dos blocs (10a i 10b, i 11a i 11b, per entendre'ns). Els primers de cada via (10a i 11a) haurien de situar-se a la sortida del pont giratori i permetre l'aturada d'una loco a la sorrera. Els segons de cada via (10b i 11b) haurien de situar-se a continuació i permetre l'aturada d'una loco a la toma de fuel.
La via de carboneres, que has subdividit en dos blocs (Block4 i Block5), potser caldria afegir subdivisions, com a mínim una per servei: carboneres, fossar de visita, bàscula i fossar d'escòria; i millor, si pogués ser, dos blocs a les carboneres, dons donen suficient longitud per a que dues locomotores estiguin carregant carbó a la vegada. Així aquesta via passaria a tenir cinc blocks (és una de les més concorregudes i a on més locomotores estacionades trobarem).
La via 10 de la rotonda, Block12 que travessa l'edifici i continua per la via de rentat de calderes, hauria de tenir un bloc propi per a la rotonda, i si pogués ser dos per la via de rentat, dons hi ha capacitat per a dues locomotores en aquesta operació, passant a tenir tres blocs.
La via de taller que continua cap al parc d'eixos, Block16, podria tenir dos blocs per diferenciar l'estacionament al taller, de l'estacionament al fossar de descens d'eixos.
En fi, una feina magnífica i collonuda, que permetrà una major operativitat del dipòsit i facilitarà la programació de "shows" de demostració autòctons del conjunt de mòduls. Bravo.