Controla digital

Joan Llobera
Entrades: 663
Membre des de: 13 jul. 2007 00:09
Nom i cognoms: Joan Llobera Velasco
Número: 73

Re: Controla digital

EntradaAutor: Joan Llobera » 03 maig 2015 15:43

M'agrado molt i crec que será molt ùtil fins que es faci la controla física.

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Controla digital

EntradaAutor: l'Alfred » 03 maig 2015 17:36

per si algú vol jugar aquí us podeu descarregar la versió 7.0 Gold del Train Controler que és la que faig servir:

http://www.freiwald.com/pages/download70.htm
l'Alfred

Avatar de l’usuari
Pere
Site Admin
Entrades: 375
Membre des de: 13 juny 2007 20:47
Nom i cognoms: Pere Comas
Número: 88

Re: Controla digital

EntradaAutor: Pere » 10 maig 2015 11:30

Collonut. :shock: :o :D :D :D

Una observació:

Les dues vies de sortida, Block10 i Block11, caldria subdividir-les cadascuna en dos blocs (10a i 10b, i 11a i 11b, per entendre'ns). Els primers de cada via (10a i 11a) haurien de situar-se a la sortida del pont giratori i permetre l'aturada d'una loco a la sorrera. Els segons de cada via (10b i 11b) haurien de situar-se a continuació i permetre l'aturada d'una loco a la toma de fuel.

La via de carboneres, que has subdividit en dos blocs (Block4 i Block5), potser caldria afegir subdivisions, com a mínim una per servei: carboneres, fossar de visita, bàscula i fossar d'escòria; i millor, si pogués ser, dos blocs a les carboneres, dons donen suficient longitud per a que dues locomotores estiguin carregant carbó a la vegada. Així aquesta via passaria a tenir cinc blocks (és una de les més concorregudes i a on més locomotores estacionades trobarem).

La via 10 de la rotonda, Block12 que travessa l'edifici i continua per la via de rentat de calderes, hauria de tenir un bloc propi per a la rotonda, i si pogués ser dos per la via de rentat, dons hi ha capacitat per a dues locomotores en aquesta operació, passant a tenir tres blocs.

La via de taller que continua cap al parc d'eixos, Block16, podria tenir dos blocs per diferenciar l'estacionament al taller, de l'estacionament al fossar de descens d'eixos.

En fi, una feina magnífica i collonuda, que permetrà una major operativitat del dipòsit i facilitarà la programació de "shows" de demostració autòctons del conjunt de mòduls. Bravo.

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Controla digital

EntradaAutor: l'Alfred » 10 maig 2015 18:45

Prenc nota.

Però recordo que per a cada bloc cal fer un tall a la via i disposar d'un detector per a cada bloc.
l'Alfred

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Controla digital

EntradaAutor: l'Alfred » 10 maig 2015 19:41

Versió .2
Fitxers adjunts
controla virtual 02.png
l'Alfred

l'Alfred
Entrades: 633
Membre des de: 20 juny 2007 22:33
Nom i cognoms: Alfred Puig Rodó
Número: 129

Re: Controla digital

EntradaAutor: l'Alfred » 30 maig 2015 13:53

Versió 0.3
Fitxers adjunts
controla virtual 03.png
l'Alfred


Torna a “Discussió: Operativa i Electricitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant